Dark Souls 2 aparent nu apare pe consolele next-gen, dar se spune ca este facut cu mecanica consolelor next-gen, si anume cu gandul la Playstation 4 si Xbox One.
Vorbind pentru IGN, programatorul Software Takasuke Ando spune ca tehnologia facuta pentru Dark Souls 2 este din prima tentativa facuta inspre noile hardware.
Acestia sustin ca intotdeauna au avut in minte noua generatie, cum ar fi DirectX11 si hardware-ul next-gen cand si-au dezvoltat tehnologia si s-au pus la incercare ca si programatori in a creea simultan pentru noua generatie.
Lucrul pe care il au prioritar cand re-creaza mecanismul este conceptul, incercand sa duca grafica la un alt nivel si ca sa poata fi capabili sa faca asta s-a gandit sa scoata vechiul mecanism si sa creeze unul nou.
Noul mecanism ia avantajul unui rendering intarziat si fizic, rezultand in flexibilitate mai mare in creearea unui obiect si o iluminare mai buna.
Yoshitaka Suzuki spune ca noul motor utilizeaza Morpheme, un motor de animatie de NaturalMotion si Havok Cloth, amandoua pentru prima data.
Atat Morpheme, cat si Havok Cloth sunt middleware si pot fi folosite in noua generatie, si implementand astea acum functioneaza pe PS3 si Xbox 360, au vrut sa le implementeze acum pe consolele mai vechi pentru a intelege mai bine cum functioneaza
Dark Souls 2 apare pe PC, PS3 si Xbox 360 la inceputul lui Martie. Aceste comentarii oferite de Software proabil inseamna ca pregateste noi titluri pentru consolele de noua generatie decat o portare.
Desi acestia par sa nu vrea sa faca o portare, nimic nu este exclus potrivit multor speculatii. Pe de alta parte, au fost zvonuri multiple cum ca acestia au in plan o urmare pentru jocul Demon’s Souls pentru consola de noua generatie a celor de la Sony, Playstation 4.
Doar timpul va hotara ce se va intampla cu jocurile celor de la Software, noi trebuie sa fim rabdatori si sa stam cu urechile ciulite la noi informatii.
Lasă un răspuns