Ultimele rapoaprte ale celor de la WedBush securities sugereaza ca diviziile de jocuri ale celor de la Microsoft si a celor de la Sony vor fi foarte profitabile in curand.
Intr-un raport al pietii jocurilor din trecut, prezent si viitor, firma discuta de ce noua generatie va fi mai mare ca niciodata si cum industria jocurilor pare mai atragatoare pentru investitor decat orice alta sectiune de divertisment.
Cresterea continua a pietii este o alta dovada a maturitatii industriei si o audienta care creste, castigand mai mult si cheltuind pe jocuri. Iar companiile o sa se ridice tot mai mult in fata publicului.
Jocurile de pe console, tablete si PC arata o portie crescuta de vanzari industriale, in raport cu alte grupe din divertisment precum filme, carti sau music. Comparabil cu cele mentionate mai devreme, cresterea este la o rata mult mai mare, si se asteapta ca multi investitori sa profite de ocazie in urmatorii 3 pana la 5 ani.
WedBush crede ca vanzarile de software vor continua sa creasca in procente anual in urmatori 3 ani. In anul curent, se asteapta ca PS4 sa vanda inca 12 milioane de console, Xbox 9 milioane, iar WiiU pana la 3 milioane. Mai important ca, cine castiga razboiul consolelor, e care dintre companii se poate mentine profitabile. Pachter a observat ca Microsoft si Sony se vor descurca, pe langa un Nintendo care se chinuie sa supravietuiasca.
Daca estimarile sunt aproape de adevar, atat Sony cat si Microsoft vor fi profitabile pentru consolele vandute, iar diviziile de jocuri vor fi si mai bune. Pana acum se vor vinde 294 milioane de jocuri pentru PS4, 227 Milioane de jocuri pentru Xbox One pana la sfarsitul anului 2016, cu o medie de 8-10$ in profit pentru fiecare unitate vanduta.
Retelele online ale celor doua companii, par sa mearga si ele foarte bine, asta insemnand ca atat Sony, cat si Microsoft ar trebui sa aiba profit substantial din diviziile de jocuri in anii urmatori.
Lasă un răspuns