Jocul Titanfall pentru PC si Xbox a fost original un prototip ce rula pe motorul jocului Ratchet & Clank, a fost dezvaluit in noua lansare a jurnalismului Geoff Keighley, numita Final Hours of Titanfall. In acest editorial fascinant si extensiv, a fost dezvaluit ca fondatorul companiei Insomniac Games, Ted Price, l-a chemat pe cofondatorul lui Respawn Entertainment, Vince Zampella, in iulie 2010 sa-i spuna ca poata folosi liber motorul de joc „Luna” pentru a face jocul ceea ce este astazi Titanfall.
Price si Zampella erau deja prieteni si amandoi in situatii similare, muncind la jocuri care vor fi publicate de Electronic Arts. Jocul la care muncea Price pe acea vreme era shooter-ul co-op Fuse. Din cauza prieteniei deja existente si din cauza ca Price vroia sa ajute Respawn pentru a avea succes, a oferit motorul de joc, cu care a rulat Ratchet & Clank : A Crack in Time, si Respawn a scos prototipul Titanfall, cunoscut pe atunci ca R1, pentru o perioada de un an cat a folosit aceasta tehnologie.
A fost de asemenea dezvaluit in editorial ca Electronic Arts s-a oferit sa lase compania Respawn sa foloseasca tehnologia din spatele jocurilor Lord of the Rings Conquest si The Saboteur, de cand studioul Pandemic Studios s-a inchis. Respawn a luat in considerare si folosirea motorului de joc al celor de la Epic Games, Unreal Engine, dar a decis s-a nu o foloseasca din cauza ca producatorii s-au temut ca nu vor fi capabili sa ajunga la 60fps in acel motor. Electronic Arts in sfarsit s-a decis sa foloseasca motorul de joc al celor de la Valve, Source engine, ce ruleaza in ultima versiune al lui Titanfall.
Editorialul The Final Hours of Titanfall a atins de asemenea alte lucruri interesante despre dezvoltarea jocului. Am invata ca versiunea de joc al lui Titanfall pe care o stim astazi nu a fost dintotdeauna structurata asa cum o stim.
Lasă un răspuns